Hanya Bertahan :')


Assalamualaikum kawan :) Kalau korang tegok gambar dekat atas nie,apa yang korang fikirkan tentang gambar tu. Kalau nak tahu,keadaan aku yang sekarang nie sama seperti dalam gambar tu. Kadang-kadang aku tertanya,apa sebenarnya yang aku mahukan dalam kehidupan aku nie. Hati aku teramat lha sakit dan aku perlukan seseorang yang betul-betul memahami kesakitan yang aku rasa serta dia dapat ubati kesakitan yang aku hadapi selama nie. Aku ngaku,aku tak kuat macam superman kerana aku tak mampu berdiri sendiri setelah aku terjatuh dan aku tak pandai macam iron man kerana aku sukar mencari jalan penyelesaian dalam sesuatu masalah yang aku hadapi. Sejujurnya aku memerlukan seseorang dalam kehidupan aku,tetapi aku takut. Aku takut,aku tak dapat bahagia kan dia dan aku takut hati aku tak dapat menerima nya. Ya Allah,apa yang harus aku lakukan sekarang ? -_- Berikan aku kekuatan,aminn ~ :') Thnkss sebab sudi bace. Assalamualaikum kawan-kawan :)

1 comment:

  1. "Kadang-kadang aku tertanya,apa sebenarnya yang aku mahukan dalam kehidupan aku nie." = "Tidaklah Aku ciptakan jin dan manusia melainkan untuk BERIBADAH kepadaKu." (adz Dzariyat:56)
    "Hati aku teramat lha sakit dan aku perlukan seseorang yang betul-betul memahami kesakitan yang aku rasa serta dia dapat ubati kesakitan yang aku hadapi selama nie." = ALLAH SWT.
    Last but not least, LA TAHZAN INNALLAHA MA'ANA : JANGAN BERSEDIH, ALLAH BERSAMA KITA. Ampun dan maaf sebab selalu bebelkan awak. Kita kawan kan? :) Salam

    ReplyDelete