Kak Yong :)


Assalamualaikum dunia :) Mesti korang tertanya-tanya siapakah gadis yang ada pada gambar tu kan ? HAHA ... Itu lhaa KAK YONG saya ^_^ Nak tahu kenapa aku panggil dia "KAK YONG" ? Sebab dia nie gengstar besar Johor:D HAHAA Tak ada lhaa,main-main je. Aku panggil dia "KAK YONG" sebab dia sentiasa jaga diri aku nie. Sentiasa sabar dengan semua perkara yang aku telah buat. Sebab tu lha aku panggil dia "KAK YONG" bukan "PAYONG" ea ?! Untuk Pooh : Sayang ? I tahu you banyak sabar dengan apa yang berlaku even benda tu sangat menyakitkan hati you. Tapi sumpah,i betol-betol sayangkan you. I need you ! Kadang-kadang i takod kehilangan you. Coz i tahu,setiap manusia ada tahap kesabaranya dan i takod kesabaran you pada i hilang. I harap sangat i dapat jaga hati you macam mana you jaga hati i nie. I tak nak berjanji apa-apa pada you. Cuma i nak cakap,i akan ubah segala-galanya demi kebaikan hubungan kita. I akan try stop smoking coz i tahu,benda tu lha yang paling you benci sekali. Lepas nie dah tak akan ada inbox whatapp,viber and mesej no perempuan lain selain you. I tak akan mengatal,mengedik or whatever lha yang boleh menyakitkan hati you. I akan tunaikan apa yang i taip nie :)I tahu you tak pernah halang i,tapi apa yang i taip nie. I yang nak sendiri. Iloveyousomuch Nurfatheen Jamil :*

1 comment:

  1. Kalau ada jodoh tak kemana, bang. Glad to see you happy. I pray the best for you :) jaga Kak Fatheen elok-elok. Goodluck!

    ReplyDelete