I miss you



Bila mierul tegok gambar nie. Mierul rasa cemburu dan rindu saat-saat macam dalam gambar tu. Mierul harap capital F dapat rasa apa yang mierul rasa sekarang nie. Saya amat merindui dirimu sayang. Tak kira ku berada dimana,engkau tetap dihati ku sebagai permaisuri :) Ramai orang cakap mierul nie "PLAYBOY". Emm,itu dulu jaii ! Sekarang gua dah cuci tangan. Mierul dah tak nak jadi playboy dan mierul tak akan jadi playboy balik. Sakitt ~ ! Capital F ? Hope awak percaya pada saya lagi. Saya tahu,lepas kita break macam-macam cerita awak dengar dari kawan awak kan ? Seriously,saya tak terfikir nak curang pada awak dan memperbodohkan awak sayang. Saya amat menyayangi awak capital F ! 1 April 2009 menjadi memory yang terindah dan tak akan saya lupakan :))

No comments:

Post a Comment