Kepercayaan??

Assalamualaikum kawan :) emm..Korang apa cerita??Okey tak??Kalau okey,bagus lha.Korang??Boleh ke kita percaya dekat sesorang dengan sepenuh kepercayaan?Dan bagaimana hendak tahu yang dia tidak b'bohong dan tipu dengan kita?Macam-macam aku sudah lalu,sampai kawan sediri tikam aku dari belakang.Kalau nak di ingatkan balik,memang sakit rasanya.Aku betul-betul percaya dekat sesorang itu,tapi sebaliknya dia pulak hancurkan kepercayaan aku dekat dia.B'tambah luka dihati nie.Tapi tak pe lha,semua itu sudah b'lalu,hanya memory dan pengajaran dalam hidup aku nie :))) Janji sekarang aku dah dapat apa yang aku mahukan dan aku amat gembira.

2 comments:

  1. hoi , haha gerek post lu kali ni ?
    tkpe2 bia aku jawab eah ..
    ala sume org mesti ade tipu punye , twu knp ? tgk diri kite sndri la beb .kite ckp syg kat org tu , tp dalam senyap2 msti ade cilok org lain pnye la . alasan ? wa pon nk njoyy gak , snyap2 suda . bkannye lbih2 pon . btol tak ? hahahah :D

    ReplyDelete
  2. hahahahaaa :DD kadang-2 betul juga doe.Tapi sakit doe kalau orang yang kita dah betul-2 pcayaan tiba-2 tipu kita mcam tu jee.Ppppee,sumpahh !! aku tak nak kena macam tu lagi.

    ReplyDelete