ADUHHHH !

Aku minta maaf atas kelemahan aku nie fatheen.Aku tak patut wat kau sedih,emm.Aku sayang sangat-sangat kt kau,kau tlalu brmakna dalam hidup aku nie.Asal kau nie mierul?lemah sangat dengan pompuan?Aku x akan lemah dengan manew-manew pompuan selain FATHEEN.Dia lha cinta ptama dan terakhir untuk aku.Terima kasih selama nie kau tahan dengan prangai bodoh aku nie.Aku menyesal sangat sekarang,tesion sial !! Kau asal bodoh sangat ar mierul !? budak tu betul-betul sayang kt kau,kau plk x percaya kt dia ! Kau mamang x layak untuk dia ! Kau lebih percaya cakap orang lain dari cakap fatheen !! Tu lha kelemahan kau mierul !! arrrrrr !! You,maafkan apa yang blaku selama nie,tanpa you sayang,i rasa kosong hidup i nie.I sayang you lebih dari nyawa i sdiri.You adalah wanita yang sempurna dan i lelaki yang banyak kelemahan. :( I x nak kehilangan you fatheen,i x nak you jauh dari i sebab you api semagat dalam diri i.Tiada you,api tu akan terpadam dan hidup i akan jadi huru-hara T_T  

Kasih sayangku.cintaku,duniaku,kebahagianku hanya untuk wanita yang bernama NURFATHEEN

No comments:

Post a Comment